تف به زندگی

تف به این زندگی تف به این شانش تف به این بخت چرا خدا صدای منو نمی شنوه چرا خدا خوشحالی منو نمیخواد چرا خدا به قول های من باوری نداره چرا خداهیچ وقت هیچ وقت پیش من نیست مگه من چه گناهی کردم مگه من چه فرقی بابقیه دارم مگه  نمیگن خدا همیشه باماست پس کو خداکه من رودوست نداره چرا خدا دست من رونمیگیره آخه میگن خدا همه ی بنده هاشودوست داره ولی چرا منودوست نداره چرا یه شانسی به من نمیده چرا فرصت نمیده جبران کنم  چرا نمیخواد بهش نزدیک بشم چرا خدا نمیخواد هیچ وقت خوشحال باشم مگه مارو خدا یکی نیافریده پس چرا ؟چرا ؟چرا کمکم نمیکنه چرامن رو ناامید میکنه چرا بین من با بقیه فرق میزاره؟چرا خدا دست منو پس میزنه؟چرا خدا به فکرمن نیست؟چرا میخواد همیشه اشک روچشمام باشه؟ای خدا............ 



نظرات شما عزیزان:

سحر
ساعت20:12---18 ارديبهشت 1391
سلام رها جون خبروشنیدم خیلی واست ناراحت شدم پاسخ:ممنون از همدردیت

عاشق نگاهت
ساعت20:09---18 ارديبهشت 1391
سلام گلم ناراحت نباش انشا الله دفعه ی دیگهپاسخ:ممنون از همدردیت

مارال
ساعت20:00---18 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری امیدوارم همیشه موفق باشیپاسخ:مرسی

علی
ساعت15:10---15 ارديبهشت 1391
سلام خیلی وبلاگ خوبی داری.....خدا همیشه دوستت داره همیشه همیشه حتی اگه ازش رو برگردونی......فقط بعضی وقتا برا اینکه بیشتر صداش کنی و بیشتر کنار خدا باشی بهت دیر جواب میده خدا میخاد صداش کنی میخاد براش گریه کنی خدا خیلی خوبه خیلی.....
اگه خواستی و قابل دونستی به وبلاگ منم بیا و برام نظر بزار..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب:, |